مولکول اسلامی المپیک المپیک کمیته ملی المپیک

مولکول: اسلامی المپیک المپیک کمیته ملی المپیک شاهرخ شهنازی بازی های کشورهای اسلامی مه لقا جام بزرگ

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی وقت تسویه‌حساب و سرزنش دولت نیست / احمد توکلی

نماینده اصولگرای مجلس نهم راجع به خروج آمریکا از برجام و واکنش‌های داخلی گفت: الان شرایطی به وجود آمده که نه موقع تسویه‌حساب و نه موقع ملامت و مذمت هست. اگر هم

وقت تسویه‌حساب و سرزنش دولت نیست / احمد توکلی

احمد توکلی: وقت تسویه حساب و سرزنش دولت نیست

عبارات مهم : ایران

نماینده اصولگرای مجلس نهم راجع به خروج آمریکا از برجام و تصویر العمل هایی داخلی گفت: الان شرایطی به وجود آمده که نه موقع تسویه حساب و نه موقع ملامت و مذمت هست. اگر هم ملامتی پیش می آید باید از باب باز شدن و گشایش راه آینده باشد.

اعتمادآنلاین| احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با «اعتمادآنلاین» با اشاره به خروج آمریکا از برجام راجع به تصویر العمل هایی داخلی گفت: الان شرایطی به وجود آمده که نه موقع تسویه حساب و نه موقع ملامت و مذمت هست. اگر هم ملامتی پیش می آید باید از باب باز شدن و گشایش راه آینده باشد. چون به هرحال در وضعیتی هستیم که به اندازه کافی دشمن داریم و باید در کشور حامی سیاست های راهبردی تعیین شده است رهبری باشیم.

وقت تسویه‌حساب و سرزنش دولت نیست / احمد توکلی

این فعال سیاسی اصولگرا راجع به خروج آمریکا از برجام تاکید کرد: رهبری به دولت و دستگاه دیپلماسی گفتند که شما زحمت خود را کشیدید و نشد؛ و از این به بعد که می گویید قصد دارید با اروپا کار را پیش ببرید، یادتان باشد که به شما بارها گفتم آمریکایی ها مورد اعتماد نیستند و بدون تضمین، تعهدی نپذیرید. این طور ملامت گزنده نیست؛ باید به آینده و پیشبرد سیاست های راهبردی کشور کمک شود نه آینده افراد یا گروه ها؛ بنابراین الان موقع همدلی و همراهی است و از همه شایسته تر جهت رعایت لوازم همدلی شخص آقای حسن روحانی، مدیر جمهور محترم است که خودش شعار درست وحدت را تکرار می کند. پس، اولا نباید پرسشها دیگر را ولو مهم باشد، ولی در قبال کشور عزیزمان ایران ستیزی آمریکای غدار و مکار اهمیتش رنگ می بازد، عمده کند و بدتر از آن یک قوه دیگر را بکوبد. تا مصداق شعر معروف شویم که: اگر ز باغ رعیت ملک خورد سیبی/ برآورند غلامان درخت از بیخ.

توکلی در ادامه تاکید کرد: الان وقت تسویه حساب و سرزنش دولت و گفتن اینکه دیدید همان طوری شد که ما گفته بودیم، نیست. باید شرایطی را در داخل فراهم کنیم تا دستگاه دیپلماسی و دولت با دقت و همفکری سران نظام ادامه این رویکرد را بررسی کنند و راجع به آن تصمیم درست را اتخاذ کنند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم راجع به خروج آمریکا از برجام و واکنش‌های داخلی گفت: الان شرایطی به وجود آمده که نه موقع تسویه‌حساب و نه موقع ملامت و مذمت هست. اگر هم

او افزود: تا الان متاسفانه انتظارات از برجام محقق نشد شاید به خاطر اتحاد پشت سر فرماندهی واحد یعنی رهبری، خداوند نتیجه را به نفع مردم نجیب کشور عزیزمان ایران و اسلام عزیز رقم بزند.

نمایندگان آزادتر از دولت ها هستند

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اتفاقات روز چهارشنبه گذشته در مجلس و آتش زدن برجام و پرچم آمریکا در صحن علنی گفت: باید به این عنوان توجه داشت که نمایندگان آزادتر از دولت ها هستند و ممکن است کارهایی انجام دهند که دولت ها با آن موافق نباشند، ایرادی هم ندارد ولی نباید این مسئله را عمده کنیم و وحدت واجب را فرو بگذاریم.

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: نمایندگان دیپلمات نیستند بلکه سیاستمدار و نماینده مردم هستند و معمولا افکارعمومی را بازتاب می دهند. نمی خواهم بگویم که این کار درست بوده یا نه، ولی باید به گونه ای عمل شود که مسئله مهم هم مقابله با سلطه طلبی آمریکا باشد.

وقت تسویه‌حساب و سرزنش دولت نیست / احمد توکلی

فعلا نمی خواهیم با رژیم صهیونیستی درگیر شویم

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین راجع به تنش هایی که در مرز سوریه با رژیم صهیونیستی به وجود آمده و گفته می شود که کشور عزیزمان ایران هم با آن درگیر شده است هست، عنوان کرد: با خون پاک جوانان این کشور مرزهای امنیتی خود را تا آن طرف سوریه و عراق بردیم. نباید زیر بار بعضی مانند صهیونیست ها رفت چون این ها سیری ناپذیر هستند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم راجع به خروج آمریکا از برجام و واکنش‌های داخلی گفت: الان شرایطی به وجود آمده که نه موقع تسویه‌حساب و نه موقع ملامت و مذمت هست. اگر هم

او در ادامه توضیح داد: قبل از انقلاب می گفتیم که اوضاع ما با ساواک مانند کسی است که خنجر نوک تیزی را روی سینه مان قرار داده و نمی خواهد فرو کند چون از عواقب کشتن مان می ترسد. بنابراین هر چه من عقب بروم او به جلو خواهد آمد. ولی اگر درد اندکی از نوک خنجر را تحمل کنیم و کم کم جلو برویم او ذره ذره عقب می رود.

توکلی راجع به رفتاری که کشور عزیزمان ایران باید با صهیونیست ها داشته باشد، افزود: این تاکتیک در برابر هر قدرتی جواب می دهد و ما هم الان باید به همین شکل عمل کنیم. ما فعلا نمی خواهیم با رژیم صهیونیستی درگیر شویم این وظیفه را مقاومت منطقه به خوبی انجام می دهد. خلاصه همه می دانند که ما ملت جنگ طلبی نیستیم ولی پای آن بیفتد، عقب نمی نشینیم به همین علت هم از ما می ترسند.

وقت تسویه‌حساب و سرزنش دولت نیست / احمد توکلی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام راجع به روش کشور عزیزمان ایران در قبال رفتارهای رژیم صهیونیستی تاکید کرد: بدون آن که از تنش بترسیم، به استقبال آن هم نمی رویم ولی زمانی که مدیر جمهور لات و احمق آمریکا جهت ما شاخ وشانه می کشد، نباید زیر بار تحقیر هم رفت.

او ادامه داد: عزت جهت یک انسان، یک مسلمان و یک شیعه خیلی مهم هست. به عنوان یک متخصص اقتصاد سیاسی می گویم که عزت یک مفهوم ارزشمند شخصیتی و ملی است که ما به ازای اقتصادی هم دارد؛ یعنی اگر شما عضو یک ملت عزتمند بودید مانند فرزند یک تاجر معتبر که در بازار مورد احترام هست، قدرت و عزت زیادی خواهید داشت و این آورده مالی و اعتبار زیادی هم به همراه خواهد داشت.

واژه های کلیدی: ایران | سیاسی | آمریکا | آمریکایی | احمد توکلی | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار